Sudeći po onome što vidim na ulicama i čitam na ovom portalu bicikli nije više prevozno sredstvo nego "statement": ja sam urban čovek 21. veka, ekološki sam svestan, brinem o svom zdravlju, probijam se vešto i brzo kroz saobraćajnu gužvu za razliku od kilavih pešaka i vozača koji zagadjuju okolinu, drežde na semaforima i kolju se za parking. Da bi bili civilizovani nije dovoljno samo "nabaciti imidž" - treba voziti bicikli obzirno i u skladu sa propisima.
Kakva je kontrola biciklista, naravno nikakva. Zato se tako i ponasaju. Nije normalno da je biciklisti dozvoljena voznja svugde! To se mora promeniti. Ja kao vozac svakodnevno budem neprijatno iznenadjen biciklistom iz suprotnog smera. Vise ne znam odakle dolaze, odakle imaju a odakle nemaju prednost. Stanje je jednostavno neodrzivo. Od sad vise ne popustam pa me tuzi, tebi telo izlomljeno i invalidska kolica a meni kaznica.
Biklisti - ubedljivo najgori ucesnici u saobracaju.
Najbolji njihov "specijalitet" je kada vozeci se na delu trotoara namenjenom za pesake idu direktno na tebe i pritom sumanuto stiskaju zvonce.
Većini vozača, pešaka i bisklista bi trebalo uvesti polaganje saobraćajnih propisa. Ako ne to onda barem žestoko kažnjavanje svih.
Kad vidim koliko biciklista i pešaka ne poštuje ni crveno svetlo na semaforu, ni pešačke prelaze, kada odrasli ljudi, sa malom decom u rukama ili pored sebe, pretrčavaju mimo prelaza i na crveno svetlo... dobro je da nemamo više poginulih. Biciklisti ne fermaju ništa, čas su po trotoarima, čas po kolovozu, niko više ne daje znak rukom kada skreće, mada i retko koji vozač automobila, pa i gradskih autobusa daje žmigavac. Ipak mi se čini da je biciklistima najteže da stanu na crveno svetlo na semaforu, to im je omiljena disciplina "ruskog ruleta".
Čudi me da ne pišete više o saobraćajnim nezgodama sa učešćem biciklista i ko je kriv za te nesreće? Koliko su krivi automobili, pešaci, a koliko biciklisti? Imate li taj podatak?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Tri udesa u Novom Sadu, među povređenima dvojica biciklista
Autor: 021.rs
Novi Sad
•28.09.2021.
•07:54 > 08:00
Komentari 8
Bojan
Poželjno je i da naučiš kako se prevozno sredstvo zove.
Vasa
Bojan
Super, meni modrica i iskrivljen točak, a tebi 200 soma odštete!
Toza
Oliver
Malo ko se zaustavlja ili usporava pre trotoara i retko ko gleda levo i desno.
dule
Zoran
Najbolji njihov "specijalitet" je kada vozeci se na delu trotoara namenjenom za pesake idu direktno na tebe i pritom sumanuto stiskaju zvonce.
Vozač-pešak-biciklis
Kad vidim koliko biciklista i pešaka ne poštuje ni crveno svetlo na semaforu, ni pešačke prelaze, kada odrasli ljudi, sa malom decom u rukama ili pored sebe, pretrčavaju mimo prelaza i na crveno svetlo... dobro je da nemamo više poginulih. Biciklisti ne fermaju ništa, čas su po trotoarima, čas po kolovozu, niko više ne daje znak rukom kada skreće, mada i retko koji vozač automobila, pa i gradskih autobusa daje žmigavac. Ipak mi se čini da je biciklistima najteže da stanu na crveno svetlo na semaforu, to im je omiljena disciplina "ruskog ruleta".
Čudi me da ne pišete više o saobraćajnim nezgodama sa učešćem biciklista i ko je kriv za te nesreće? Koliko su krivi automobili, pešaci, a koliko biciklisti? Imate li taj podatak?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H